GIGA AIDILFITRI AL-UMNI SMAKJ 26/10/08

SALAM.......

1st,SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR DAN BATIN PADA SEMUA RAKAN-RAKAN........

tujuan saya disini untuk memberi maklumat mengenai program "GIGA AIDILFITRI AL-UMNI SMAKJ" setelah menghadiri mesyuarat pada 29/9.....Tarikh untuk aktiviti ini pada 26/10/08 di bumi smakj..program telah diberi sokongan daripada pengetua smakj dan penaja utama untuk program ni antara nye ustazah kita,cik Nora bt. Mahat .

aktiviti ini bertujuan untuk mengukuhkan sillaturahim antara bekas2 pelajar smakj. Selain itu,program ini untuk membentuk ukhwah antara pelajar2 X-smakj dan dapat mengenali satu same lain,pelajar gen 16 berkenalan dengan gen1. Ini juga sebagai pembuka jalan untuk menganjurkan aktiviti-aktiviti lain akan datang.

KEPADA GENERASI 16,rebutlah peluang ini untuk kite bersua muka antara satu sama lain dan dapat kita membincangkan untuk REUNION BATCH 2003-2007.. Bekas pelajar-pelajar generasi 1-5 mengharapkan kedatangan kita untuk meramaikan program ini. Sokongan daripada anda semua amatlah diperlukan.

Aktiviti ini bermula pada pukul 10.30 pagi-2.30 petang(kemungkiana ada sebarang perubahan). 10.30-12 adalah pendaftaran. 12-2.30 adalah ucapan,makan-makan dan persembahan(tentatif program akan dipamerkan secepat mungkin). Saya telah dilantik sebagi wakil gen16 untuk program ini dan AJK persembahan. Kepada siapa yang ingin menyertai,sila bagi name kepada saya di ruangan group 16gen di friendster atau terus memberi nama menerusi talian 019-7820889 atau email ke strike_freedomjustice@yahoo.com . sila bagi nama penuh dan I/C. Bayaran sebanyak Rm15.00(kemungkinan ada perubahan). Saya juga mmerlukan idea anda semua untuk persembahan. Ramai pihak mengharapkan persembahan dari Batch yang baru habis sekolah(kita la tu,aduh). Cara bayaran akn di beri athu secepat mungkin. Sebarang Pertanyaan boleh lah berhubung dengan cara di atas.

Tolong beri kerjasama untuk menyertai program ini. Pengorbana anda untuk menghadiri program ini amat memggembirakan pelbagai pihak. Tunjukkan Pelajar2 Generasi kita yang terbaik dalam menjayakan program ini.

Sekian,terima kasih..Salam..Doakan Saya untuk menghadapi Final Exam selepas sehari program ini.:)


(Sebarang Cadangan Untuk melancarkan lagi program ini amat di alu-alukan)

ucapan selamat wat sahabat2 ku...(^_^)

assalamualaikum.....
selamat berjuang wat sahabat2 yg g ke mesir...
ALLAH sentiase bersama dengn org yg menutntut ilmu...
fiamanillah...
barakallahufikum......

salam....kpd semua kwn2 slmt brpwse n slmt brbke.. smga dbkti........ ukhwah fillah

ahLan Ya RamaDhan

ntuK tEmaN2 sEmuA, mnTa mAaP dr scApuLa hnggE fibuLa ataS paRaLLax eRRor & zEr0 ERror & sgaLe inv0LuntaRy acTI0n yg diLakukn tNpE coNsiouS coNtroL. dihaRapkAn pEsaNan ini dpt mEnjaDi cataLyst ntUk aNda menaiKan m0menTuM & pR0babiLity aNtuM SUpAya mLakukN reF0RmaTi0N 2 reLax sKet cuz nI bLn p0Se..

About uS...?

actually, we're SMAKJianz from 16th generation.

Untuk menjadi ahli kehormat, anda hanya perlu meng'accept' 'invitation' yang telah dihantar oleh admin ke dalam peti e-mail anda.

Perhatian: Sila gunakan nama anda yang sebenar, atau nama yang dikenali.